اخبار, اخبار بوتان, مقالات

مقایسه قیمت آهن و پرلا 24 از سال 99 تاکنون

مقایسه قیمت آهن و پرلا 24

پکیج بوتان مدل پرلا پرو جزو بهترین مدل پکیج های بوتان و یکی از محبوب ترین مدل های پکیج در بازار می باشد. این مدل پکیج بوتان به این علت که تمامی قطعات آن ایتالیایی می باشد، نسبت به دیگر مدل های قیمت بیشتری دارد اما قطعا کیفیت مثال زدنی این پکیج دیواری بوتان دلیل قانع کننده ای برای پرداخت این قیمت بالا می باشد.

البته بسیاری از پکیج های موجود در بازار ایران با تبلیغ قطعات ایتالیایی در بازار به فروش می رسد که عمدتا نیز چینی می باشد و با قیمت های بسیار بالاتر از پکیج پرلا پرو فروخته می شود.

شرکت بوتان برای اطمینان خاطر مشتری در مورد تامین قطعات این پکیج بوتان ضمانت تامین قطعات تا 10 سال را در نظر گرفته است که دیگر نگرانی در مورد عدم تامین قطعات ایتالیایی نباشد. پکیج پرلا پرو را می توان پرچم دار پکیج های دیواری بوتان دانست که با ضمانت نامه معتبر شرکت بوتان تا سالها می تواند خیال شما را در مورد پکیج واحدتان راحت نماید. پکیج پرلا پرو در 3 سایز 24 ، 28 و 32 کیلووات تولید و به بازار عرضه می شود.

 

مقایسه قیمت آهن و پرلا 24

مقایسه قیمت آهن و پرلا 24

مقایسه قیمت آهن از سال 99 تا کنون نشان می دهد که با افزایش قیمت آهن قیمت پکیج پرلا 24 هم افزایش پیدا می کند اما باید در نظر داشته که به دلیل تنظیم بازار قیمت محصول  پس از گذشت مدتی افزایش با چسیندگی قیمت روبرو می شود اما در نهایت قیمتش افزایش پیدا می کند ، و هم اکنون(آبان 1402)  قیمت آهن بالاتر از قیمت پکیج است و احتمالا باید یا پکیج قیمتش را به آن برساند و یا آهن کاهش پیدا کند

مقایسه و نمودار قیمت پکیج پرلا 24000 بوتان در مقابل دلار

مقایسه نمودار قیمت رادیاتور لورچ و قیمت دلار

نماینده توزیع بوتان و لورچ در اصفهان تاسیسات پژوهش

پکیج دیواری چیست؟

لیست قیمت آبگرمکن بوتان 4 مهر 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *